לחבר יחד אהבה ולבדות

Alchemy of the 2nd Chakra

תאריך / זמן

Apr 22, 2021 - Apr 24, 2021
15:00 - 14:00

מקום

Desert Ashram / ISR

קטגוריה


דינאמיקה של מערכות יחסים – לזוגות וליחידים

במערכות היחסים האינטימיות בחיינו יש צורך טבעי באהבה ולבדות. ישנם זמנים בהם אנחנו רוצים להתאחד עם האהוב/ה שלנו, לחלוק רגעים אינטימיים, לחלוק יחד וכו’. וישנם רגעים בהם אנחנו צריכים זמן ומרחב לעצמנו. לקריאת ספר, להליכה שקטה בטבע, למדיטציה, לבלות זמן עם חברים ועוד. שני הצדדים חשובים במידה זהה בשביל לשמור על איזון רגשי בתוך מערכת היחסים.

הקצב הטבעי של אהבה והלבדות יכול להשתבש בעקבות זרמים תת קרקעיים של פחד וטראומות ישנות. אנחנו יכולים להיאחז בבן/בת הזוג שלנו מתוך הפחד להיות לבד, לאבד את עצמנו בתוך מערכת היחסים. אנחנו יכולים לחיות בפחד נטישה תמידי מבלי באמת להבין למה. אנו עלולים להימנע מאינטימיות ולא לאפשר מערכות יחסים קרובות, כי אנחנו לא רוצים להיות דחויים ע”י האחר או להיפגע. אנחנו גם עלולים להתאהב תמיד בבן זוג “הלא נכון” שאינו זמין לנו.

הסדנה נותנת הזדמנות ללמוד על הדפוסים שלנו בתוך מערכות יחסים. מה קורה לנו כשאנחו בזוגיות ומה אנו חווים כשאנחנו לבד. באמצעות כלים מעולמות התרפיה המערבית בשילוב עם חוכמה מהמזרח, והתנסויות כגון נשימות, מדיטציה מודרכת, ביטוי ריגשי ופיזי ועוד, נוביל אתכם בתהליך של חשיפת הסיפורים הפנימיים והדפוסים המנהלים את חייכם. לכל רגש בתוכנו יש סיפור ואנחנו רוצים לחשוף בפני עצמנו את הרגשות ואת הסיפורים הללו, כי הם מעצבים את מציאות חיינו.

המסע הזה יקח אותנו לא רק לחקירת הדפוסים שלנו במערכות יחסים. לפני שנוכל להבין את הדרכים בהן הרגשות שלנו משפיעים על מערכות היחסים שלנו, אנו צריכים לאפשר לעצמנו להתחבר לרגישות העצומה ולפגיעות שיש בנו. זה מפחיד, כי כולנו נפגענו בעבר ולמדנו להגן על עצמנו מפני להפגע שוב. בסדנה אנו רוצים ליצור מרחב בטוח שבו נוכל לקחת את הסיכון ולהפתח שוב, לפגוש את החלקים הפגיעים והרגישים שבנו.

זוהי הזדמנות לריפוי ולהבנה של מקומות פגועים ישנים שהם חלק מאיתנו. הזדמנות למצוא שוב את האומץ להתגבר על המגבלות שהטלנו על עצמנו, כדי ליצור תחושת בטחון. בטחון שנזקקנו לו בעבר, כי לא היינו רק פגיעים ורגישים, אלא גם קטנים ותלויים בהורינו. אך אנו כבר לא חלשים, אפילו שלעיתים זה יכול להרגיש ככה. זהו זמן לבחון מחדש את המציאות ואת הדפוסים שלנו.

הסדנה מתאימה לכולם, לזוגות וליחידים. היא תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך. היא תתקיים באשרם במדבר (שיטים) – בית הארחה רוחני בלב המדבר, שיארח אותנו באהבה ויהווה עבורנו סביבה תומכת ומאפשרת, בהתאם להנחיות התו הסגול.

The workshop is led in English with Hebrew translation available.

לאיוונט בפייסבוק

 למידע נוסף והרשמה:

אדוויה – 054-7440836

דוא”ל –  inner-alchemy_il@sugandho.org

או חפשו אותנו בפייסבוק – OSHO Institute for Inner Alchemy and Meditation

 

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube