הכשרת יועצים אנרגטיים של אושו מודיול 3 – חלק 2

Energy Counseling Training

תאריך / זמן

Jan 23, 2020 - Jan 25, 2020
22:00 - 9:15

מקום

OSHO Center TLV / Israel

קטגוריה


מודיול 3 להכשרת יועצי האנרגיה של אושו  מיועד לכל מי שהשלים את ההכשרה בשני המודיולים הקודמים. אנו נשתמש במפת הצ’אקרות שכבר הוכשרנו בה.

מודל 3 מכשיר ל-6 מפגשים שכל מפגש מתייחס לצ’אקרה מסוימת וחקירה של האיכויות של אותה הצ’אקרה. הלימוד יהיה תיאורטי ולצדו נתרגל סשנים מעשיים של קריאה בין המשתתפים.

בנוסף, בחלק זה נלמד:
– כישורי ייעוץ כלליים
– שיטות משנה
– מסגרת מפגשים עם מטופלים
– הנחיית מדיטציות אושו

בחלק זה תקבלו את ההכשרה הרשמית לתת ייעוץ אנרגטי לאנשים. לתמוך במטופלים בדרכם לעבר זיהוי וחיבור למשאבים שלהם הטמונים בצ’אקרות, על מנת שיוכלו להשתמש בהם בחיי היום יום. תוכלו לייעץ להם על מדיטציות ועבודה פנימית שיטיבו עמם בתהליך שהם עוברים, ואילו צ’אקרות עדיין צריכות את תשומת לבם על מנת לפרוח.

הכשרת יועצי האנרגיה של אושו מתבססת על התובנות של אושו לגבי מדיטציה ותרפיה. התרפיה מהווה קרקע למדיטציה. בניגוד לפסיכולוגיה הפרוידיאנית, התרפיסטים מבית אושו לומדים לפגוש את הלקוח בנוכחות של אהבה וכבוד, ונוכחים כחברים.

“על התרפיסט להיות חבר אמיתי. עליו להראות את החמלה, האהבה וההבנה שלו. עליו לגרום למטופל להרגיש שלראשונה מכבדים אותו כאינדיווידואל, כבן אנוש. אם אתה מתחיל לשחק את תפקיד האלוהים, הוא שוב מושפל. מזה בדיוק הוא סבל כל חייו בעולם.
הכומר משחק את תפקיד האלוהים, הפוליטיקאים משחקים את תפקיד האלוהים, ויש אלים קטנים, יש את כל ההיררכיה. בתרבות ההינדית יש 33 מיליון אלים. אולי הם צריכים כל כך הרבה אלים, כדי שתהיה היררכיה שתנהל את העולם, את כל הבירוקרטיה. ואז יש אלים קטנים בכל מקום…
על התרפיסט להיות צנוע, להיות חבר. הוא לא כומר; תפקידו הוא לא להכתיב את חייך. הוא שם פשוט כדי להעמיד אותך על הרגליים. הוא לא יעשה את הצעדים במקומך. אם תיפול הוא יעזור לך לקום מחדש, אבל עליך להמשיך ללכת בכוחות עצמך. על כל אחד ללכת בכוחות עצמו.”
(אושו, הדרשה האחרונה, כרך 2, פרק #16)

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube