שחרור מכבלי ילדות – מטראומות ילדות לחופש פנימי – סדנת פריימל

Childhood Liberation

תאריך / זמן

Dec 4, 2018 - Dec 10, 2018
16:00 - 17:00

מקום

Desert Ashram / ISR

קטגוריה


לחיות מחדש, לבחור מחדש, לשחרר, לתקן את זיכרונות ילדותך. לאפשר לעצמך התחלה חדשה שתהווה אבן יסוד בחיים שלך.

“אמא אוהבת אותי כשאני מחייך וכועסת כשאני בוכה.”
“אבא חולה, אני חייב להיות חזק בשבילו”
“אבא ואמא עסוקים, אני לא צריך אותם. אני ילד/ה גדול/ה”

האופן שאנו מתנהלים בעולם בתור מבוגרים, הבחירות שאנו עושים והשיקולים שמנחים את אופן קבלת ההחלטות שלנו הן למעשה תוצר ישיר של חוויות ופצעי הילדות, ההתניות שעיצבו את אישיותנו והחותם שהותירו בנפשנו. הן משפיעות על האופן שבו אנו מרגישים, מתפקדים, בונים קשרים ותופסים את חולשותינו וחוזקותינו. החותם הרגשי מתעצב כבר מרגע התהוותנו ברחם אימנו, אנו מרגישים את המתחים שלה, את ההרגעות שלה, אנו שומעים את קולה כאשר היא עצובה וכאשר היא שמחה.הרבה מאיתנו מרגישים שלא חווינו שום דבר טראומטי בילדותינו, אך כאשר אנו אומרים זאת, אנו מדברים מתוך המבוגר שאנו. הדרך בה ילד מרגיש ותופס את המציאות, שונה מתפיסת המציאות של המבוגר- מאחר וילד אינו עצמאי ומוגבל בבחירותיו ובהתנסויות שלו. כאשר אנו עדיין צעירים , אנו מקבלים החלטות בהתבסס על תפיסותינו, על פי מה שאנו רואים, שומעים, חווים ומרגישים. החלטות אלה מלוות אותנו לשארית חיינו, אפילו שאינינו מבינים מה מקורן, יותר מכך, אנו מאמינים שזהו טבעינו האמיתי לא לבכות, להיות חזקים ולא להזדקק לדבר.

החזרה אל שורש פצעי ילדותינו חושפת רבות מתוך אותן החלטות ומן הנסיבות אשר הובילו אותנו להחליטן. נבין כי לא בחרנו להיות חזקים משום שחשנו כך באמת, אלא משום שאיש לא היה מסוגל לתמוך בנו באותה עת. למעשה לא הייתה ברירה אחרת עבורנו.
כל סיפור חיים הינו מיוחד ושונה, למרות זאת, ישנם מרכיבים זהים לכולנו. האהבה והאמון אשר ילד נותן בהוריו היא טוטאלית ומוחלטת. ילד יעשה הכל כדי לזכות באהבת ותשומת לב הוריו משום שהם כל עולמו.

בשבעה ימים, בסביבה מוגנת, נאפשר לקסם האהבה להתרחש. באמצעות כלים שנבדקו והוכח כיעילים והתנסויות כגון נשימות, מדיטציה מודרכת, ביטוי ריגשי ופיזי ועוד, בהדרגה נוביל אתכם בתהליך רגרסיבי חזרה לילדות, שם תפגשו רגשות וחוויות מתקופה זו במלוא עוצמתן. חזרה זו מאפשרת לנו לחשוף את זכרונות ילדותינו אשר נאלצנו לקבור למען השרדותינו הריגשית ולפעמים אפילו הפיזית כילדים.

The workshop is led in English with Hebrew translation available.
הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך.

 למידע נוסף והרשמה:

קרהנטי – 052-6675442

דוא”ל –  inner-alchemy_il@sugandho.org

או חפשו אותנו בפייסבוק – OSHO Institute for Inner Alchemy and Meditation

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube