ללכת מעבר להתניות המיניות

From Fear to Love - Going Beyond Sexual Conditioning

תאריך / זמן

Apr 1, 2020 - Apr 2, 2020
16:00 - 14:00

מקום

Desert Ashram / ISR

קטגוריה


מיניות היא אחד הצרכים האנושיים החזקים ביותר. האנרגיה המינית היא טבעית והיא כוח חיים ביולוגי בסיסי. עם זאת, המיניות הוגבלה ונשלטה על ידי מוסר דתי ונורמות חברתיות במשך שנים רבות. בסביבה הבטוחה של הסדנה נטפל וניגע בפחדים לא מוגדרים ובבושה שקיימת סביב מיניות.

למדנו לשתוק ולא להראות בגלוי את המיניות שלנו, חלק מאיתנו אפילו למדו כילדים שלגעת באיברי המין זה מעשה מסוכן או מלוכלך. כולנו גדלים בדו ערכיות מבלבלת בין צרכים מיניים טבעיים ורצונות, לבין נורמות מוסריות מגבילות. אושו מגדיר את דו הערכיות הזו כהתניה מינית.

בסביבה הבטוחה של הסדנה נעבוד עם הפחדים הלא המוגדרים והבושה שצברנו סביב מיניות. נשבור את השתיקה ובמקומה נלמד להעמיק ולהבין שמה שאנו מרגישים, חוששים מפניו, צריכים ורוצים, מה שאנו מדחיקים ומה שמתסכל אותנו, הוא משחרר ויכול לפתוח דלתות חדשות בתוכינו ובין שני בני זוג. הסדנה מציעה הזדמנות לחזור למשחק ולתמימות במערכת היחסים עם המיניות שלנו. נתייחס בעיקר לגיל ההתבגרות, התקופה שבה חווינו את המפגשים המיניים הראשונים שלנו, או אלו שהחמצנו לחוות. הזמן שבו המיניות שלנו התעצבה.

הסדנה נועדה לכולם! אתם מוזמנים להתנסות, להיות סקרנים וללמוד יותר על עצמכם ועל הצורות בהן מיניות מרגישה לכם נעימה וטובה. אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות לביטוי מיני, מבלי לאבד את הגבולות הבריאים הטמונים בכך. כאשר אנו מאפשרים לאנרגיה המינית לזרום ומחברים אותה למודעות עצמית ולמדיטציה, נוצרת אלכימיה שיוצרת פתח לחוויות טנטריות.

הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך.

לקראת הסדנה נקיים ערב מבוא בתל אביב! אתם מוזמנים להגיע ולהתנסות, להכיר את סוגנדהו, להתחיל לטעות מהנושא של הסדנה. זו הזדמנות נהדרת עבור מי שמתלבט האם הסדנה מתאימה ונכונה עבורו. בקרוב נעדכן לגבי מועד ערב המבוא.

למידע נוסף והרשמה:

אדוויה – 054-7440836

דוא”ל –  inner-alchemy_il@sugandho.org

או חפשו אותנו בפייסבוק – OSHO Institute for Inner Alchemy and Meditation

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube