מפחד לאהבה – ללכת מעבר להתניות המיניות

From Fear to Love - Going Beyond Sexual Conditioning

תאריך / זמן

Aug 22, 2017 - Aug 26, 2017
16:00 - 17:00

מקום

Desert Ashram / ISR

קטגוריה


האלכימיה של הצ’אקרה הראשונה והשנייה- מיניות היא אחד הצרכים האנושיים החזקים ביותר. האנרגיה המינית היא טבעית והיא כוח חיים ביולוגי בסיסי. עם זאת, המיניות הוגבלה ונשלטה על ידי מוסר דתי ונורמות חברתיות במשך שנים רבות. בסביבה הבטוחה של הסדנה אנחנו נטפל בפחדים לא מוגדרים ובושה סביב מיניות.

 

מיניות היא אחד הצרכים האנושיים החזקים ביותר. האנרגיה המינית היא טבעית והיא כוח חיים ביולוגי בסיסי. עם זאת, המיניות הוגבלה ונשלטה על ידי מוסר דתי ונורמות חברתיות במשך שנים רבות. למדנו לשתוק ולא להראות בגלוי את המיניות שלנו, חלק מאיתנו אפילו למדו כילדים שלגעת באיברי המין שלנו הוא מעשה מסוכן או מלוכלך.
כולנו גדלים בדו ערכיות מבלבלת בין צרכים מיניים טבעיים ורצונות לבין נורמות מוסריות מגבילות.
אושו מגדיר את דו הערכיות הזאת כהתניה מינית.

בסביבה הבטוחה של הסדנה אנחנו נטפל בפחדים לא מוגדרים ובושה סביב מיניות, נשבור את השתיקה ובמקומה נלמד להעמיק ולהבין שמה שאנו מרגישים, חוששים מפניו, צריכים ורוצים, מה שאנו מדחיקים ומה שמתסכל אותנו , הוא משחרר ויכול לפתוח דלתות חדשות בתוך ובין שני בני זוג. סביבת הסדנה נותנת לנו הזדמנות לחזור למשחק ותמימות במערכת יחסים עם המיניות שלנו.
אנו נתייחס בעיקר לגיל ההתבגרות, תקופה שבה עשינו את המפגשים המיניים הראשונים שלנו, או אלו שהחמצנו לחוות, הזמן שבו המיניות שלנו התעצבה.

הקבוצה נועדה לכולם! אתם מוזמנים להתנסות, להיות סקרנים וללמוד יותר על עצמכם ועל הדרכים בהן מיניות מרגישה לכם טוב. אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות לביטוי מיני מבלי לאבד את הגבולות הבריאים הטמונים בכך. איפשור לאנרגיה המינית לזרום וחיבורה למודעות עצמית ומדיטציה יוצרת אלכימיה שמובילה לחוויות טנטריות.

The workshop is led in English with Hebrew translation available.
הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך.

לפרטים נוספים והרשמה:

 קרהנטי

052-6675442

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube