מפחד לאהבה – להיפתח אל החיים

From Fear to Love - Alchemy of the 1st Chakra

תאריך / זמן

Feb 6, 2020 - Feb 8, 2020
16:00 - 14:00

מקום

Desert Ashram / ISR

קטגוריה


אלכימיית הצ’אקרה הראשונה

להיוולד לעולם זה תהליך עמוק של מעבר, וההתחלה החדשה הזו היא לא כל כך פשוטה. הגוף הפיזי שלנו שומר את כל הזכרונות הללו במערכת העצבים, ברקמות, בשרירים וכו’ – מהרגע שבו אנו נוצרים ברחם אימנו. החותמים שנשארים בנו מהזמן שבו עוד לא היו לנו יכולות קוגניטיביות, הם חזקים במיוחד.

ישנם חותמים שגורמים לנו להרגיש מחוברים ונינוחים עם הגוף שלנו. למשל, המגע של הורינו שהחזיקו אותנו על הידיים כשהיינו תינוקות, הזיכרון של הקולות האוהבים שלהם, ועוד. חוסר במגע, הפרדה מוקדמת מההורים או זכרונות קשים אחרים יכולים לגרום לתחושת ניתוק מהגוף הפיזי. חוסר במגע הוא למעשה תחושה כואבת עבור תינוק, והגוף מפצה על כך על ידי תחושת ניתוק וקהות חושים.

לשני המצבים יש השפעות שונות על החיים שלנו. כשאנו מרגישים מחוברים לגוף, יכולה להתפתח תחושת שייכות, אנו באופן טבעי מפתחים תחושה של כח וקרקוע. אנו לומדים לתת אמון – כל מה שהחיים יזמנו לנו מבחינת הישרדות, נוכל להתמודד איתו.

תחושת ניתוק מהגוף גורמת לתחושה הפוכה. גדלה הסבירות שחוסר בטחון לא מוסבר בגוף ובעולם החומרי יתגלם בצורה של פחדים לא רציונאליים. תחושה של חולשה וחוסר אנרגיה ירגישו כמעט נורמליים ובלתי מנוצחים. חוסר אמון הופך את העולם למקום לא בטוח ולא מאיר פנים.

פחד הוא בלתי נראה, אך הוא כה חזק ביכולת שלו למנוע שלווה ושמחת חיים. מה את/ה עושה כשעולה פחד? בורח/ת, מסתתר/ת, ומחכה שהוא יעלם מעצמו? או דוחף/ת מעבר לכל המגבלות וגורם/ת לעצמך להיראות קשוח/ה וחזק/ה?

בסביבה מוגנת ומכילה, הסדנה נותנת הזדמנות להתקרב אל הפחדים שלנו ולהשתמש בהם ללמידה. לא בשאיפה להיפתר מהם, אלא לעבור דרכם. לכל פחד יש סיבה, ומטרת הסדנה היא להבין את הסיבות הללו.

ב27.1 נערוך ערב מבוא בתל אביב לקראת הסדנה. ערב זה הוא הזדמנות נפלאה להכיר את סוגנדהו ואת דרכי העבודה איתה, לחוות טעימה מהסדנה. מעולה למי שמתלבט האם להצטרף לסדנה, או למי שרוצה פשוט ללמוד עוד ולעבור ערב חוויתי. יום שני בשעה 20:30, במרכז אושו בת”א (רח’ קרליבך 1). יש להירשם מראש אצל אדוויה.

הסדנה – ‘מפחד לאהבה – ללכת מעבר להתניות המיניות’ תתמקד ספציפית בפחד סביב להרפות לתוך אורגזמה ומיניות. היא תתקיים באשרם במדבר באוגוסט 2020.

לאיוונט בפייסבוק

למידע נוסף והרשמה:

אדוויה – 054-7440836

דוא”ל –  inner-alchemy_il@sugandho.org

או חפשו אותנו בפייסבוק – OSHO Institute for Inner Alchemy and Meditation

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube