מכוחניות לעוצמה – החופש שבאותנטיות

Alchemy of the 3rd Chakra

תאריך / זמן

Dec 12, 2022 - Dec 17, 2022
14:00

מקום

Kibbutz Inbar

קטגוריה


אלכימיית הצ’אקרה השלישית

 

“לא, אין לי בעיות עם כוח.”
“אני אדם רוחני ואני לא רוצה להתעסק עם כוחניות.”
“כוח הוא בשביל פוליטיקאים, לא בשבילי.”
“כסף הוא כוח, ולי יש כסף.”
“אני פשוט לא יכול/ה לסבול כוחניות.”

 

הצהרות אלו מדגימות חלק מההבנות ומהאי- הבנות שהמושג “כוח” מעורר בנו. לעיתים הוא מעורר הערכה ולעיתים סלידה ואף פחד. מאחר ואנחנו חיים בעולם שבו כוח הוא השולט, לכולנו יש עניינים לא פתורים עם כוחניות. כולנו נאלצים להתמודד איתה בדרך כזו או אחרת.

 

הורים מתנהגים בכוחניות לילדיהם בגלל שהם רוצים את הטוב ביותר עבורם.
בעלים שולטים בנשותיהם כיוון שהם מפחדים להתפרש כלא- גבריים.
נשים מפתות את בעליהן כיוון שזאת הדרך הקלה עבורן לקבל את מה שהן רוצות.
עובדים מתנהגים בצורה כנועה / מניפולטיבית / משווים את עצמם אחד לשני, כדי לקבל קידום בעבודה.

 

מה גורם לנו לרצות או לדחות כוח? מדוע יש אנשים שרואים במילה כוח מילה גסה ואחרים ועבור אחרים היא מהווה מוטיבציה? הרבה מההתנהגויות שלמדנו להגדיר כבעלות כוח בהתאם לתכתיבים החברתיים, עלולות להסתיר בדיוק את ההפך. אנשים שאנחנו ממעריצים ומתייחסים אליהם כ”אנשים חזקים”, הם למעשה דמויות נוצצות ללא תוכן ממשי אשר למדנו להאמין להן.

בסדנה זו של מודטים מנוסים, אנו רוצים להסתכל לתוך עצמנו עם כנות ומודעות עצמית. אנו רוצים לגלות את המניעים הנסתרים שמנהלים אותנו, לחשוף את הפנים האותנטיות שלנו המסתתרות תחת מסכה של התנהגות חברתית, שהיא למעשה המושג המקובל חברתית לאסטרטגיות של כוח.

אנו רוצים לחשוף רעיונות קולקטיביים ואישיים על שימוש נכון וניצול לרעה של כוח ברמות שונות: עבודה, מערכות יחסים, חברות, יחסי הורים וילדים ועוד. אנו רוצים להתבונן על חיינו דרך העיניים של הצ’אקרה השלישית, מרכז הכוח שלנו. יש סיכוי גדול שנמצא שם הפתעות.

באור המודעות העצמית שלנו, אלכימיה פנימית יכולה להתחיל לקרות. כזו שתוביל אותנו לקבלה עצמית ולהרגעות בתוך הכוח האמיתי שלנו. טרנספורמציה היא התוצאה הטבעית של האלכימיה הזו. נראה כי הכוחניות האסטרטגית הזו היא לא כוח אמיתי ואינה נחוצה, כדי לחיות חיים מלאי משמעות.

לבני זוג, להורים וילדים, לקולגות, מומלץ לעבור את התהליך ביחד.

סוגנדהו תוביל אותנו בנתיב המיוחד למפגש עם הצ’אקרה השלישית, ותאפשר לנו באינטליגנציה רבה לחשוף צדדים לא פשוטים באישיותנו להמשך עבודה פנימית עמוקה ומתגמלת.

לקראת הסדנא ערב מבוא לסדנה, במרכז קומיונטי בתל אביב (רח’ שד’ וושינגטון 20). זוהי הזדמנות נפלאה להכיר את סוגנדהו ואת הדרך שבה היא עובדת, לטעום מהנושא של הסדנה. למדוט, לשאול שאלות, להעביר ערב מלמד ומשמעותי. הרשמה מראש, דרך הייה.

הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך. היא תתקיים בבית הארחה ענבר – שיארח אותנו באהבה ויהווה עבורנו סביבה תומכת ומאפשרת.

 

למידע נוסף ולהרשמה:

הייה – 054-9728154

דוא”ל –  inner-alchemy_il@sugandho.org

חפשו אותנו בפייסבוק – OSHO Institute for Inner Alchemy and Meditation

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube