לשחרר את המטריקס של הכוח – החופש שבאותנטיות – צ’אקרה שלישית

Alchemy of the 3rd Chakra

תאריך / זמן

May 18, 2018 - May 23, 2018
12:00 - 17:00

מקום

Essenfarm / IL

קטגוריה


מהו כוח? או נכון יותר לשאול: מהו המניע שבנו שמחפש או נמנע מכוח? חקירה של נושא זה מעלה באופן בלתי נמנע את חוסר הבנתינו סביב נושא הכוח.

הרבה מההתנהגויות שאותן למדנו לתייג כעוצמתיות בגלל סטנדרטים שונים בחינוך ובחברה בה אנו חיים, יכולות להיות דווקא הפוכות מעוצמה. אנשים רבים שאנו מעריצים כ”אנשים חזקים” עשויים פשוט להיות אלילים מזויפים, תמונות נוצצות ללא חומר שלמדנו להאמין בו.

בסדנה נכנס באופן מודע לעולם “הכוחניות והאסטרטגיה”, נחיה ונחשוף אותן. לאור המודעות שלנו אלכימיה פנימית יכולה להתרחש, אשר תוביל אותנו לתוך קבלה עמוקה של הצדדים המוסתרים של עצמנו.טרנספורמציה היא תוצאה טבעית של האלכימיה הזאת. אנו נראה כי אסטרטגיות כוח אינן כוח אמיתי וכי הן אינן נחוצות לקיומינו.
בסדנה זו אנו מחפשים את האמיתי והאותנטי בתוכנו. כל ביטוי אותנטי נותן לנו תחושה של העצמה. כל ביטוי אמיתי נותן לנו אנרגיה. כל ביטוי לא אמיתי שלנו גוזל מאיתנו כוח ובעצם מקטין אותנו.

זוהי סדנה המיועדת לבעלי ניסיון בתהליכי תרפיה ומדיטציה, המוכנים להתעמת עם רעיונות אישיים וקולקטיביים של שימוש ושימוש לרעה בכוח בכל הרמות: עבודה, יחסים, חברות, יחסי הורה וילדים ועוד. אנחנו רוצים להסתכל לתוך החיים שלנו דרך העיניים של הצ’קרה השלישית, מרכז הכוח שלנו, ויש סיכוי טוב שנגלה בעצמינו הפתעות.

קיים הבדל גדול בין כוח לעוצמה והבדל גדול עוד יותר בין כוח לחוכמה. סדנת “מכוחניות לעוצמה” מיועדת להביא מודעות למשחקי הכוח אליהם אנו נגררים לעתים קרובות ואיך למעשה לשנות את משחקי הכוח ליצירתיות ואנרגיה חיובית יותר, בונה ולא הורסת הנתמכת במודעות וחוכמה.

סדנה זו היא מסע מרתק דרך מפגשי תרפיה, מדיטציות וסשנים מיוחדים לגילוי עצמי. המפגש עם משחקי הכוח שלנו וההבנה עד כמה אנו נתונים להם מעמת אותנו עם עצמינו ומייצר את הכר הנדרש לשינוי וצמיחה.

סוגנדהו תוביל אתכם בנתיב המיוחד למפגש עם הצ’אקרה השלישית באופן רך ואוהב, ומאפשרת למשתתפים באינטליגנציה רבה לחשוף צדדים לא פשוטים באישיותנו להמשך עבודה פנימית עמוקה ומתגמלת.

הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לרוסית.

 

לפרטים והרשמה:

 052-6675442  – קרהנטי 

inner-alchemy_il@sugandho.org

 

 

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube