חופשת מדיטציה בסיני הקסומה

Meditation Retreats

תאריך / זמן

Oct 28, 2020 - Oct 31, 2020
18:00 - 15:00

מקום

Daniela Hotel & Diving Center

קטגוריה


אנחנו רוצות להזמין אתכם לחופשה בסגנון אחר. חופשה בנופים המשגעים של סיני, ובתוספת מופלאה – מדיטציה. סופשבוע מפנק ליד הים, מתובל במדיטציות. ההזמנה היא להסיט את תשומת הלב פנימה, אל עצמנו. במהלך הסופ”ש יתקיימו שלוש מדיטציות ביום, מדיטציות אקטיביות מבית אושו. שאר היום יהיה חופשי, עם כוונה להביא תשומת לב מדיטטיבית אל כל דבר שתבחרו לעשות. לאכול, לטייל, לשחות, לנוח, להכיר את החברים לקבוצה, לרקוד…

בנוסף, תקבלו הזמדנות לחוות קריאה אנרגטית עם קבוצת אנשים שעברו הכשרה לתת קריאות שכאלו. קריאה אנרגטית היא כלי שיוצר מדיטציה מרפאת ואוהבת בין שני אנשים. בשדה הזה שמביא איתו מודעות ומדיטציה, ניתן להתבונן ולחקור כל נושא בחייך בצורה אוהבת ומכבדת. הנוכחות הזו מביאה ריפוי והבנה.

כמובן שניתן להישאר בבית המלון לעוד כמה ימים אחרי או לפני סופ”ש המדיטציה. יש הרבה מה לחוות ולראות בסיני, אפשר להגיע לחופשה ארוכה יותר. המלון שבו נתארח הוא מקום נפלא לצלילות. במידה ויהיה עניין בכך, נוכל להזמין מדריך צלילה מקצועי מישראל, ותוכלו להישאר לצלול שם אחרי שהסדנה תסתיים.

הצטרפו אלינו להרפתקאה, סופ”ש רגוע שהוא פתח נפלא לעולם האינסופי של המדיטציה.
מי שתנחה את המדיטציות היא מורה בכירה בשם סוגנדהו, תלמידה מסורה של אושו. היא תנחה אותנו באהבה אל תוך עולם המדיטציה.

המלון שבו נתארח נקרא
Daniela Village Dahab
בית מלון ומרכז צלילה. זהו עסק משפחתי, מה שיוצר אווירה נעימה ואינטימית וצוות מסור ונכון לעזור. הם יסגרו עבורנו את הזולה שהם בנו אל מול הים, ושם נתרגל את המדיטציות.
נובמבר בסיני זה זמן חמים ונעים, סביב 25 מעלות ביום. המים עדיין מתאימים לשחייה.

אתם מוזמנים בחום ליצור קשר עם אדוויה לשאלות ולפרטים נוספים שתרצו לדעת:
054-7440836
או במייל: inner-alchemy_il@sugandho.org

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube