הכשרת יועצים אנרגטיים של אושו – חלק 2

Energy Counseling Training

תאריך / זמן

Jun 14, 2021 - Jun 23, 2021
0:00

מקום

Centrum Skalka 22 / CZ

קטגוריה


קריאה אנרגטית ומפת אבחון

הכשרה זו תאפשר לנו חקירה והבנה לעומק ובאופן יסודי של מבנה הגופים האנרגטיים שלנו. ממש כפי שלגוף הפיזי שלנו יש מבנה מסוים שדל עצמות, שרירים רקמות וכו’ גם הגופים האנרגטיים שלנו שבהילה, יוצרים בן אדם שלם. כל גוף אנרגטי מתקשר למרכז אנרגיה מסוים/ צ’אקרה בגוף הפיזי שלנו.

בחלק הזה של ההכשרה נלמד לתת לאנשים אחרים קריאה ומיפוי האנרגיה של הצ’אקרות ולאפשר שינוי לקראת צמיחה אישית. קריאה אנרגטית יכולה לסייע בפתרון אתגרים וסוגיות בחיים של כל אחד ואחת. דרך פיתוח האינטואיציה במדיטציה ובאהבה, אנחנו יוצרים את הכלים ההכרחיים עבורנו לשיפור יכולת הקריאה האנרגטית הטבעית שלנו. האינטואיציה שלנו רחוקה מלהיות לוגית (הגיונית), קריאה אנרגטית היא לא אנליזה. קריאה אנרגטית היא מרחב אוהב ומדיטטיבי שבו ניתן להפיג מתחים וסימפטומים ולהעיז להרפות אל לתוך חוויה עמוקה של הוויה.

נלמד צעד אחר צעד, כיצד אפשר להרפות מההגיון הלוגי וההשלכות של המיינד ולפנות מקום לתפיסה של ויברציות ואנרגיות עדינות דרך השער של צ’אקרת הלב והעין השלישית. אנחנו יכולים ללמוד לקבל, להתמסר ולהיות בהרמוניה עם הוויתנו הטבעית. הלב הוא מרחב נקבי שבו גברים ונשים יכולים ללמוד לאזן את האנרגיה שלהם ולתמוך אחד בשני.
ברגע שהאינטואיציה הנובעת מהלב הופכת להיות המדריך הפנימי שלנו, אנחנו יכולים לגלות כיצד האיכויות הנשיות של קבלה ואהבה ללא תנאי והאיכויות הזכריות של בהירות ומודעות, נהיים שני הכלים המשמעותיים ביותר שלנו בקריאה אנרגטית.

כישורים של קריאה אנרגטית:
– תפיסה בהירה: אינטואיציה של הלב
– גילוי פוטנציאל השינוי של כל צ’אקרה ושל המערכת האנרגטית
– תרגול קריאה אנרגטית של הצ’אקרות ושל אנרגיה נקבית וזכרית
– כלים של הקשבה ותקשורת כדי לתמוך באיכויות השינוי של המודעות והקבלה
– מפת אבחון של אנרגיית הצ’אקרות

קריאה ואבחון של מפת האנרגיה מהווים את החצי הראשון של מפגשי ייעוץ אנרגטי. בחלק השלישי של ההכשרה יתווספו כלים נוספים להשלמת מפגשי הייעוץ האנרגטי.

על מנת להשתתף בחלק השני של ההכשרה, יש קודם לעבור את החלק הראשון.
חלק זה של ההכשרה יערך במיקום מופלא בצ’כיה, יחד עם התלמידים האירופאים של סוגנדהו.

למידע נוסף ולהרשמה:

אדוויה – 054-7440836

דוא”ל –  inner-alchemy_il@sugandho.org

חפשו אותנו בפייסבוק – OSHO Institute for Inner Alchemy and Meditation

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube