הכשרת יועצים אנרגטיים של אושו – חלק 1

Energy Counseling Training

תאריך / זמן

Dec 4, 2020 - Dec 20, 2020
9:00

מקום

Tel Aviv + Zoom

קטגוריה


ההכשרה נועדה עבור מי שעובד עם אנשים ו/או רוצה ללמוד איך עושים זאת. עבור מי שיש בו את הכמיהה להכיר את הפוטנציאל שבתוכו ורוצה להעמיק את הידע, ההבנה והמיומנויות. הזדמנות נדירה ללמוד לעומק את נושא הצ’אקרות והגופים האנרגטיים.

ההכשרה תאפשר לנו חקירה והבנה לעומק ובאופן יסודי של מבנה הגופים האנרגטיים שלנו. ממש כפי שלגוף הפיזי שלנו יש מבנה מסוים שדל עצמות, שרירים רקמות וכו’ גם הגופים האנרגטיים שלנו שבהילה, יוצרים בן אדם שלם. כל גוף אנרגטי מתקשר למרכז אנרגיה מסוים/ צ’אקרה בגוף הפיזי שלנו.

הכשרת יועצים אנרגטיים של אושו היא עבודה יותר מדיטטיבת מאשר טיפולית, שתעמיק את המדיטציה שלכם, הרגישות שלכם ובמיוחד את באינטואיציה שלכם ותאפשר לכם לאבחן ולטפל בקריאה אנרגטית. אם אתם כבר עובדים עם אנשים תוכלו להשתמש בקריאה אנרגטית ככלי אבחון במפגש עם מטופל חדש או על מנת להעמיק את ההסתכלות בדרך שעבר המטופל מנקודת מבט מדיטטיבית. הקריאה תעניק לכם תובנות לגבי איך להטיב לעבוד עם המטופל בצורה הפשוטה והיעילה ביותר.

עד כה קיימת נפרדות בין הפסיכולוגיה והרפואה המודרנית לבין התפיסות האנרגטיות של תורות המזרח. בשנים האחרונות החיבור בין שתי התפיסות, בין הגוף הפיזי לגוף האנרגטי, מצליח לייצר מפה שלמה ככלי לאיבחונים מדוייקים בהרבה מהמוכר. מערכת הצ’אקרות לפי תורת המזרח מייצגת את ההתפתחות של התודעה ממש כמו הפיזיולוגיה והפסיכולוגיה במערב. הכשרה זו משלבת בין שניהם.

סוגנדהו בהסבר על ההכשרה:

חלק ראשון – האנטומיה של הצ’אקרות

בחלק הראשון של ההכשרה, נבין מהם אותם גופים אנרגטיים, מהי צ’אקרה ואיך לומדים אותה. כיצד יודעים לקשר בין מרכז אנרגטי מסויים לבין ביטויו בחיי היום יום. נחקור תיאורטית ונחווה באופן מעשי את סידרת 7 הצ’אקרות והגופים האנרגטיים, נגלה את הבדלי האנרגיה בין הצ’אקרות השונות בצורה רכה, אישית ואקטיבית.
ההכשרה היא מסע רגשי בין הגופים שלנו, מסע של למידה עמוקה הן באופן המעשי-פרקטי והן בהבנה של התורה.

האספקט התיאורטי יהיה סביב:
• מפת הצ’אקרות וההילה
• נושאים הקשורים לצ’אקרות: מהו הביטוי הבריא לכל צ’אקרה?
• מה הנושאים שמתפתחים בכל צ’אקרה בתקופת הילדות, התניות, טראומות וכו’, אשר יצרו הפרעה בזרימה החופשית של האנרגיה.
• מה הם הביטויים הנשיים והגבריים של הצ’אקרות?
• מה היא ה”הרה”?

חלק 2 – קריאה אנרגטית ומפת אבחון 
בחלק זה נלמד לתת לאנשים אחרים קריאה ומיפוי אנרגטי של הצ’אקרות ולאפשר שינוי לקראת צמיחה אישית. קריאה אנרגטית יכולה לסייע
בפתרון אתגרים וסוגיות. דרך פיתוח האינטואיציה במדיטציה, אנחנו יוצרים את הכלים ההכרחיים עבורנו לשיפור יכולת הקריאה האנרגטית הטבעית שלנו. האינטואיציה שלנו רחוקה מלהיות לוגית (הגיונית), קריאה אנרגטית היא לא אנליזה. קריאה אנרגטית היא מרחב אוהב ומדיטטיבי שבו ניתן להפיג מתחים וסימפטומים ולהעיז להרפות אל לתוך חוויה עמוקה של הוויה.
נלמד צעד אחר צעד, כיצד אפשר להרפות מההגיון הלוגי וההשלכות של המיינד ולפנות מקום לתפיסה של ויברציות ואנרגיות עדינות דרך השער של צ’אקרת הלב והעין השלישית. אנחנו יכולים ללמוד לקבל, להתמסר ולהיות בהרמוניה עם הוויתנו הטבעית. הלב הוא מרחב נקבי שבו גברים ונשים יכולים ללמוד לאזן את האנרגיה שלהם ולתמוך אחד בשניה.
ברגע שהאינטואיציה הנובעת מהלב הופכת להיות המדריך הפנימי שלנו, אנחנו יכולים לגלות כיצד האיכויות הנשיות של קבלה ואהבה ללא תנאי והאיכויות הזכריות של בהירות ומודעות, נהיים שני הכלים המשמעותיים ביותר שלנו בקריאה אנרגטית.

נלמד כישורים של קריאה אנרגטית:

• תפיסה בהירה: אינטואיציה של הלב
• גילוי פוטנציאל השינוי של כל צ’אקרה ושל המערכת האנרגטית
• תרגול קריאה אנרגטית של הצ’אקרות ושל אנרגיה נקבית וזכרית
• כלים של הקשבה ותקשורת כדי לתמוך באיכויות השינוי של המודעות והקבלה
• מפת אבחון של אנרגיית הצ’אקרות

צפו בסוגנדהו בראיון על קריאה אנרגטית:

חלק 3 – כישורי הייעוץ האנרגטי
חלק זה מיועד לכל מי שהשלים את שני החלקים הראשונים ובו נקבל הכשרה לעריכת 6 מפגשים עם מטופלים כשכל מפגש מתייחס לצ’אקרה מסוימת וחקירה של האיכויות שלה. הלימוד יהיה תיאורטי ולצדו נתרגל סשנים מעשיים של קריאה בין המשתתפים.
בנוסף, בחלק זה נלמד:
• כישורי ייעוץ כלליים
• שיטות משנה
• מסגרת מפגשים עם מטופלים
• הנחיית מדיטציות אושו
בחלק זה תקבלו את ההכשרה הרשמית לתת ייעוץ אנרגטי לאנשים. לתמוך במטופלים בדרכם לעבר זיהוי וחיבור למשאבים שלהם הטמונים בצ’אקרות, על מנת שיוכלו להשתמש בהם בחיי היום יום. תוכלו לייעץ להם על מדיטציות ועבודה פנימית שיטיבו עמם בתהליך שהם עוברים, ואילו צ’אקרות עדיין צריכות את תשומת לבם על מנת לפרוח.

ערב המבוא להכשרה

ב22.10 נקיים ערב חווייתי בזום, שיתן ספתח ומבוא להכשרה. ערב של מסע דרך 7 הצ’אקרות המרכזיות בגופינו.
לפרטים והרשמה לחצו כאן

~~~

“על התרפיסט להיות חבר אמיתי. עליו להראות את החמלה, האהבה וההבנה שלו. עליו לגרום למטופל להרגיש שלראשונה מכבדים אותו כאינדיווידואל, כבן אנוש. אם אתה מתחיל לשחק את תפקיד האלוהים, הוא שוב מושפל. מזה בדיוק הוא סבל כל חייו בעולם…
על התרפיסט להיות צנוע, להיות חבר. הוא לא כומר; תפקידו הוא לא להכתיב את חייך. הוא שם פשוט כדי להעמיד אותך על הרגליים. הוא לא יעשה את הצעדים במקומך. אם תיפול הוא יעזור לך לקום מחדש, אבל עליך להמשיך ללכת בכוחות עצמך. על כל אחד ללכת בכוחות עצמו.”
(אושו, הדרשה האחרונה, כרך 2, פרק #16)

~~~

תאריכים ושעות

כדי להתאים את ההכשרה לימים לא פשוטים אלו עם הנחיות קורונה, שינינו מעט את המבנה של ההכשרה. זה גם איפשר לנו להוזיל משמעותית את העלות.
החלק הראשון של ההכשרה יהיה מורכב משלושה ימי לימוד דרך הזום בימי שישי.
מ9:00 עד 13:30 בתאריכים:
4.12.20
11.12.20
18.12.20

במקביל, יהיו שלושה ימים לימוד שבהם ניפגש בתל אביב ונתרגל את הלימוד בצורה חווייתית.
ימי ראשון בערב, מ18:30 עד 21:30 בתאריכים:
6.12.20
13.12.20
20.12.20

בנוסף, לכל משתתף תהיה שעת ליווי פרטנית עם סוגנדהו.

 

להמשך הקריאה:
הכשרת יועצים אנרגטיים של אושו חלק 2 – יתקיים בצ’כיה ביוני 2021
הכשרת יועצים אנרגטיים של אושו חלק 3 – נעדכן את התאריך בקרוב

לקריאה על נתיב הצ’אקרות של סוגנדהו

לאיוונט בפייסבוק

למידע נוסף ולהרשמה:

אדוויה – 054-7440836

דוא”ל –  inner-alchemy_il@sugandho.org

חפשו אותנו בפייסבוק – OSHO Institute for Inner Alchemy and Meditation

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube