האלכימיה של האהבה – האלכימיה של הצ’אקרה הרביעית- חווית הלב הרוחני

Deeping with Sugandho

תאריך / זמן

May 25, 2017 - May 27, 2017
16:00 - 17:00

מקום

Desert Ashram / ISR

קטגוריה


האלכימיה של הצ’אקרה הרביעית- חווית הלב הרוחני

על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה.
התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

בסדנה זו אנחנו רוצים לשלוח את הלב לחופשה. אנחנו רוצים לשחרר מתחים נפשים ופיזים מהלב שלנו. אנחנו רוצים ללמוד איך לתמוך בלב שלנו האמצעות השימוש במפת הצ’אקרות, שיכולה להוביל אותנו אל יכולות הריפוי שטמונות בכל אחד מאיתנו.

כדי לשמור על האור בליבינו נלמד איך לחזק אותו בדרכים שונות ולהגדיר לעצמינו גבולות בריאים בחיי היום- יום. נמצא את היכולת שקיימת בנו להיות אוהבים כלפי עצמינו ממש כפי שאנו אוהבים כלפי אחרים.
כאשר ניצור את האווירה הנכונה כדי לאפשר ללב שלנו לפעם ולרטוט בקצב הטבעי שלו, נחווה באופן טבעי את האיכויות של הלב: אהבה, חום, מסירות, חמלה, שובבות ושקט.

הרשו ללב שלכם להפתיע אתכם במתנות הרבות שלו. בתוך כל אחד מאיתנו שוכנת אינטיליגנציה טיבעית ואמיתית יותר של הלב הרוחני שלנו.

“אבל החינוך הנוכחי גורם למיינד להיות ישן. הוא לא מעיר את המיינד, אלא ממלא אותו, וכך, הוא הופך לישן. ע”י כך שאנו מלאים בכל מיני מחשבות, המיינד הופך לישן, מוטרד ועייף. הזנה של מחשבות אומר הזנה של הזכרון. זהו אינו נצנוץ של אינטיליגנציה מחשבתית. זכרון אינו אינטיליגנציה. זכרון הוא מכני. אינטליגנציה היא תודעה.”
(אושו: מהפכה בחינוך, #2)

 

The workshop is led in English with Hebrew translation available.
הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך.

רוצים לקבל עוד מידע? הרשמו.

* שדה חובה
הצטרפו אלינו
facebook instagram youtube